Muhammedd23 kimyageranne canım üstünde yorgan varsa çıplak ayak olabilir ama uyku tulumu var ise giydirmen gerekli. Yoksa ayaktan üşütme diye bişey var bir çok tehlikesi var öncede olsa giydirmen gerek
Ececik07 kimyageranne çorapsız uyutuyorum doğduğundan beri 8.5 aylık oldu hafif soğuk olsa bile çorapsız oluyor yere bastırmıyorum sadece çorap yokken