Benim oglum 4 aylık çorapsız yaptırıyorum. Ama arada süt için kalktığında ayaklarını kontrol ediyorum gayet iyi yani evim 23 bazen 24 derece. Çorapla uyumak hiç saglıklı degil. Eger cok üşürsen ince bir örtü at yeterli bence zaten evim sıcak diye yazmışsın. Ben hep kendimi oglumun yerine koyup öyle rahat ettirmeye çalışırım.