Sakinolseherjim_ MiniKaya canim gaz için aç karnina iç kompostoyu bide uyanir uyanmaz 2 bardak ılık su ic tuvalete cikmak icin de ekmeği sakın yeme bi kac gun bende oyle olmustum ve ekmeği 3 4 gün keserek normale dönmüştüm ha bide bol bol yürü ve suyu cok ic
MiniKaya Sakinolseherjim_ sağol canm aç karına su ve yürüyüş yapıyorm kompostuyuda aç karına içip deneyeym
Eymeninannesi12 MiniKaya bende sezeryana oldum gazımı cıkarmadım doktora yalan söyledim artık eve gönderdi hiç bir sorun yaşamadım ama eve geldimde kayısı suyu kek yedim sadece gazım cıksın die
MiniKaya Eymeninannesi12 canm benim baya kötü yani iki lavma yapıldı tuvalete çıktm ama hala deli gibi gaz var ve çıkarmıyom krnmdan tuhaf sesler çıkıyo omuzum ağrıyo ağrıdan
Denizdemirr MiniKaya ne demek canım inşallah geçer kendini zorlama lavaboda ama oturup beklemenin faydasını gördüm ben 🙏