Kızlar merhaba iki gün önce sezaryen oldm genel şükür oğlumda bende iyiyiz ama doktor eve göndermedi çünkü gaz çıkaramadm 🤦🏻♀️
Dünden beri iki kere lavma yapıldı ama onlardan hariç çıkamıyorm karnım gurul gurul ama gaz bile çıkaramıyorum doktor sabah geldiğinde soracak büyük ihtimal yine eve göndermeyecek diye korkuyorm öneriniz varmı
su içiyorm yürüyorm bol bol kayısı kompostosu içiyorm tuvalete çıkmak değilde gaz çıkarabilmek daha önemli şuan böyle birşey yaşayanınız varmı