Minikkelebegim mom1236 buna da alışıyorlar merak etmeyin zamanla karnı doysun gazı olmasın uyanması için sebep kalmayınca yatarlar gece gündüz kavramı o yüzden çok önemli
Arascan12388 mom1236 bizim oğlan sağolsun gece değil bir kere bin kere kalkar her defasında da emzirir öyle uyuturum
yaseminyaren mom1236 uykusundan uyandirilmayi kim isterki 😂 Dudağını büze büze ağlamıştı 😂 Yaptığım mamaları da döktüğümu bilirim icmedi🤷♀️ bende bidaha uyandirmadim😂
mom1236 Tuba kesinlikle öyle inşallah bırakır. Uykusu sıkıntı uyumuyor kundaklamazsam, napıcağımı şaşırdım 🤦