Ya kızlar Benim şöyle bi sorunum var , bebeğim acıkınca ağlamıyor parmaklarını yalayıp emiyor haliyle bende uyanmıyorum ağlamayınca . Bir gün fark ettim kalkmamışım bezi hiç ıslak değildi ve baya saat olmuş sabah kaltım. O yüzden alarm kuruyorum. Ama artık kızım alarm saati gelmeden kalkıyor çok sık uyanıyor 2 saati bulmuyor bile , ne yapmalıyım bi akıllll ? 😔