Woody çok zor tahmin edebiliyorum. Çocuk boğulacakmış gibi oluyor☹️Bizimde tüm ilaçlarımız kesildi. Yeni bir doktordan görüş almak istedik o da kesti.kilo kaybı, kaka yapamama yada akciğer problemleri olmadığı sürece beklemekten başka çare yok dendi ve 6.ay için azalacak 1-2 yaş da tamamen biter denmişti. Kendimi 6.ay için motive etmiştim ama sizin kuzuyu duyunca üzüldüm. Tam azaldı dendiği an fışkırarak kusuyorlar gerçekten çok üzücü. Allah yardımcımız olsun