mervedmr Valla ben Allaha emanet büyüdüğümüzü düşünüyorum😃 Her ağlamada bebeğin aç olduğunu düşünüp mama verilen, sürekli gazı var diye anason, rezene içirilen (küçücük bebeğe ben mantıklı bulmuyorum), nazar değdiği için huysuz diye büyütülen bebeklerin olduğu nesiliz biz.