mervedmr biz iştah kesilmesi yaşıyoruz deli gibi itekliyor biberonu içmemek için, ataktan önce içmek için çıpınırdı heyecandan o bebek gitti başka bebek geldi sanki. size tavsiyem atak gelmeden iştahı varsa bebeğinizin, kusma vs durumu da yoksa iyice besleyin. zayıfladı resmen bebeğim, uykuda yediriyorum artık ben. atakta son iki günümüz inşallah devam etmez yaşayıp göreceğiz.