Prodax Deletedmom11 kesinlikle telefoma 4 binden fazlasini verme hertelefon ayni islemi gpruyo wp instgram google fotograf yani hcbrnunn digernden bi farki yok sadce sosyla medya icin telefon kullanananlar icin bence sahsi dusuncem
Cevriye_Hanim BeautifulMother1 7 7plus 11 11 pro 11 pro max ☺️ 8 plus arkası cam kasa düşünce kırılan çok müşterim vardı sadece arka yüze 1600 diyorlardı
mervedmr Deletedmom11 yıllardır iphone kullanıyorum.Şuan 3 yıldır kullandığım 8 plus var memnunun. Hatta iphone danBaşka telefon kullanamam artık. Fiyatlarda iyice arttı telefonuma bir şey olsa nasıl alınacak bilmiyorum 🤷🏻♀️
Bsecill Deletedmom11 3,5 yıl iphone 6 kullandım şuan se 2020 kullanıyorum kesinlikle iphone maddi gücüm yettiği sürece iPhone dışında telefon kullanmam
F-Betul Deletedmom11 iPhone 7 Plus ya da 8 plus aşırı güzel😊 hızlı, kamera özellikleri çok hoş profesyonel çekime ihtiyacınız kalmıyor. Ferah görünüm kolay kullanım. Dezavantajı ise şarjı çok bitiyor.
Poncikbirannis Deletedmom11 geçenlerde samsun galaksi s20 plus aldım. Epey memnunum. Cok guzel telefon
Cevriye_Hanim BeautifulMother1 ben siyahçıyım ama ama çabuk çiziliyor belli olmasın çizik derseniz beyaz iyi korurum derseniz mor ve yeşil çok hoş bence