Tosbikosi Deletedmom11 ıphone 8 kullanıyordum bi aydır ıphone 11 pro max kullanıyorum memnunum ıphonedan görüntü açısından fotoğraf vs güzel satmak istediğinde diğer telefonlar gbi değer kaybetmiyor mesela 🤣🤣 oyun oynamayı çok seviyorsan alma yani android alabilrsin
Deletedmom11 Eymenbebeks Balkizlarim Mina0607 zeynepzeze NehirinAnnesi97 BeautifulMother1 Mom622626 RuzgarAtlas Bravewomen eymeninefe GkhanKbr Sevimliannee zeynepalp Sevimli Deletedmom9 Mom010 Tosbikosi Mariposa Mom104 Asklepios TalentedMom uzumlukekim Cevriye_Hanim Seydameva 3455 gulcezerenarslan Wolverine Bununannesi Caglamarail kızlar hepinize çok teşekkür ederim. Arkadaşım için istedim öneriyi ☺️ Ben iphone 8 plus, eşimde 11 promax kullanıyor. Çok memnunuz. Aynı şekilde arkadaşımada tavsiye ettim. Buradanda iphone dışında farklı telefon modelleri çıkarmı diye yazdım. Umarım iphone u birkez daha değerlendirir. Teşekkür ediyorum tekrar hepinize 🥰
Asklepios Deletedmom11 iphone 7 plus kullandım 2 yıla yakın. İlk önce işletim sistemi baya iyi kasma donma yapmadı en başta taaa ki sistem güncellemesi ios 14 alana kadar. Sonra hafif hafif başladı tabi. Bir de pil sorunu var. Pil sağlığı düştü mü sende otomatik ayvayı yiyorsun. Eline bir alıyorsun %5 gitti say. Huawei mate 10 lite kullandım. Baya iyi eşim de pro kullanıyor. Hem şarjı hem performansına diyecek hiçbir şeyim yok. Red mi 9 kullanıyorum şu an. İşletim sistemi en işte arada kafayı yiyor zorlandığında ama şarjı mükemmel gidiyor. Benim bu kadar hayırlı olsun şimdiden
uzumlukekim Xiaomi mi note 10 lite kullanıyorum uzun araştırmalar sonucu aldım kamerasi hafizasi sarj suresi mukemmel cok memnunum tavsiye ederim android dusunuyorsan 🤗
Cevriye_Hanim Deletedmom11 ıphone sağlam pahalı ama güvenli tek dezavantajı benim için müziğin paralı olması onun bedava uygulamasını bulamadım henüz 😂 bu işi yapan biri olarak öneriyorum ha çok pahalı dersen huawei tavsiye ederim sevgili arkadaşım 🥰
gulcezerenarslan Deletedmom11 yalnızca ıphone önerebilirim onun üstüne baska bi telefon tanımam 9 kullanıyorum ve gayet memnunum Daha önce 6 plus ve 7 kullandım onlarda gayet iyi
Cevriye_Hanim BeautifulMother1 7 7plus 11 11 pro 11 pro max ☺️ 8 plus arkası cam kasa düşünce kırılan çok müşterim vardı sadece arka yüze 1600 diyorlardı
Wolverine Xiaomi Red mi note 9 pro kullanıyorum, Şarjı 3 gün yetiyor oyun falan oynuyor olmama rağmen, 64 MP kamerası muhteşem, hafızası ve ses kalitesi de muazzam.