Prensescik canım merhaba nasılsın, bebişlerin nasıl😌 bişey sorcaktım sizde de oluyomu acaba umarım olmamıştırda 🥲 biz geçen ay 1 hafta hastanede yattık, kızımın kaşıntısı vardı 1 gece de ateşi çıktı değerlerine de 1 gün önce baktırmıştık yükselişte bi değer vardı hangisi olduğunu unuttum şimdi, safra yolu iltihabı dediler. Şimdi yine kaşıntısı var, yarın yine kan değerlerine baktırıcam ama bu kaşıntı normal mi internette okuyorum safra yolu karaciğer problemlerinden dolayı falan diyo endişelendim 😔