Gzd Prensescik canım bişey yemicek diyolar kakasını yapana kadarda bişey yemeden nasıl yapıyo anlamadım, bide size de biyopsi yapılmışmıydı
Gzd Prensescik bugün daha iyi gördüm cnm çişini güzel yapıyomuş sondasını çıkarmışlar, gözlerinin içindeki sarılık gitmişti bu iyi haber mi? Kaka da yapmış ama pelin hanım bağırsakta kalan kaka bu demiş beklemeye devam ☺️
Prensescik Gzd Tabiki de güzel haber safra akisi var demekki sarılığı düzeliyor insallh daha güzel haberlerde alicaksiniz canım Allah büyüktür
Gzd Prensescik canım dün gece kakasını yapmış, doktor direkt bezden görmemiş fotodan görmüş kakanın yanlarında sulu biraz daha açık renk bi görüntü varmış, kan mı acaba diye arada kalmış biraz daha beslemeyin demiş. Onun dışında herşeyi çok iyi maşallah 🥰 bugün kucağıma verdiler miniğimi 💓
Gzd Prensescik kuzum dün yine kaka yapmış ama hala beslenmeye başlatmamış pelin hanım ya sizde kakasan sonra hemen başlatmışmıydı
Gzd Prensescik çok duramadık odada cnm işlem gören bi bebek varmış geç aldılar içeri, bide hemşiresi de yoktu kızımın soramadık. Acaba h.sonu olduğu için pelin hanım görmeden beslenmeye başlatmam istemedi mi acaba
Gzd Prensescik canım daha iyiydi bugün , beslenmeye başlamışlar yavaş yavaş , şimdi de beslenme kakası bekliyoruz bakalım yarın yapmış olucak mı 😌
Gzd Prensescik cnm kakasını fitille yapıyo, pelin hanım bugün bağırsak hareketlerini dinlemiş gayet güzel diyo, beslenmesini 10 ml e çıkardılar, bandajını çıkarmışlar yarasıda geçmiş gibi, tek sorunumuz kakasını fitilsiz yapmaması:(
Gzd Prensescik inşallah canım ya , siz niye 21 gün kalmıştınız hastanede, doktor kakasını bol bol yapmazsa bağırsak yapışıklığı olabilir ikinci bi ameliyat gerekebilir dedi
Cigdemce Yamansmom- geçmiş olsun 😪 safra kanalı tıkanıklığını nasıl anladılar acaba ultrasonda falanmi
Prensescik Gzd Hemen gittiğimizde ameliyat olmadi zaten 1 hafta bekledik 1 haftada yogunbakimda.durduk normal odada takib ettiler 1 hafta kadar birazda yoğun bakimdayken 2 defa satürasyonu gitti ilkinde kalbi durma noktasina kadar gelmisti ondan gozlemlediler tam duzelene kadar zaten çıkarmazlar bide az beslendiği içinde kakasıni bnce az yapar iyi bı beslenmeye başlasa duzelir bence ne kadarlık oldu bebegin