aysanar bebek istiyorsa alıyorsa ver canım emzik ben Philips avent kullanıyorum. Sonuçta ilk dişlerinden sonra 5-6 yaşlarında dişleri yenilenecek o zamana kadar da bırakır zaten memeyi. Dolayısıyla yeni çıkacak ve ömür boyu kalacak olan dişlerine bir zararı olmayacak. Bebek kendini nasıl rahat hissediyorsa ben onu yapıyorum. Onun kendini iyi hissetmesi benim önceliğim şahsen. Kucağa alıştırma konusu da aynı benim için, alma kucağa alışmasın mantığını da sevmiyorum. Bebek benim kalbimi nefesimi hissetmeden nasıl güvende hissedecek! Boşver etrafın ne dediğini bence bebeğin ne istiyorsa onu yapsın onun konforu mutlu olması huzurlu uyuması her şeyden daha önemli.