Sevdamasal gerçekten çok komiksiniz. Herşeyi bildiğinizi iddia ediyorsunuz. Yanlış biliyor olma ihtimaliniz yok değil mi? 6 hafta meme reddi yaşayıp mamaya mı döndüm, kolay yol buydu. Bebeğim 9,5 aylık şükür hala emiyor. Doktorumuz mama taraftarı olsa sizce 6 haftadan sonra mamaya dönmezmiydik? Kimse kimsenin yaşadığını bilmez. Eğer gittiğim doktorlar ve ben mama taraftarı olsak, 3 doktor eşliğinde alerji nedeniyle katı diyet, kademeli diyet yapmak yerine mamaya çoktan geçiş yapardık. Mamayı da öcü gören bir insan tabi ki değilim gerekirse verilmeli. Ama yeni Dogan bebeğe kaşıkla mama içirmek basıl birşey biliyor musunuz? Biberona alışmasın, memeden uzaklaşmasın diye 1,5 aylık olana kadar oğlum kaşıkla verdik. Kusura bakmayın ama inatta bir murattır, Son sözü söyleyemeyeceksiniz. Çünkü oral dönemi de yanlış biliyorsunuz, diğerlerini de. Haklı olduğunuz tek konu var onu da yarım söylüyorsunuz; emzik meme reddi yapabilir ancak yapmaya da bilir. İyi günler