gltendemi_5 Biranne91 sonucunu mesaj olarak atarsanız sevinirim bugün benim oğlumdad kanlı mukuslu dışkı oldu 44 günlük daha açıkcası hastaneye girmeye korkuyorum burada hep korona var
Biranne91 gltendemi_5 tabi atarım. Burada da hep var ama bebeğimi düşünmem lazım. Önlemlerimi alıp götürmek zorundayım. Allah korusun ya daha kotu bir şey olursa
Biranne91 demetersoy hemen aldım randevu neyseki pazartesi gününe verdi. Dediğini gibi yemiycem süt ürünleri
gltendemi_5 Biranne91 evet haklısınız ben zaten hamileliğim de korona geçirdim şimdide grip oldum korkuyorum bebeğe bulaşır diye maskeyle dolanıyorum evin içinde Allah yardımcımız olsun çok geçmiş olsun
Alinadefne Biranne91 laktoz alerjısı var. Alerjı testı ypmadi mi. Erken baslamıssın doktor onermeden baslamasydın keske
Biranne91 Alinadefne zaten 3 kere falan denedim sonra daha hiçbir ek gıda dan vermedim. Önceki gittiğim doktor yapmadı ama pazartesi gününe yeniden randevu aldım ondan istiycem alerji testi