Anneler ne yapıcam ne olur bana bir akıl verin içimi rahatlatacak iki kelime diyin. Bebeğimin bezinde kanlı kaka gördüm. Hemen eşimi aradım söyledim sonra ebe kuzenim vardı ona söyledim oda alerji yada enfeksiyon olabilir acil bir şey yapmaz çocuk doktoruna gitmen lazım dedi. Aslında ben 5.ayının başında yoğurt tadımı yaptırdım ve yüzünde benek benek kızarıklık oldu. Alerji olduğunu görünce çocuk doktoruna götürdüm ama o doktor olacak adam sadece beni azarlamakla ilgilendi bebeğime doğru düzgün bakmadı bile. Hemde alerjiye yatkın bir bebek dedi ve ben yoğurdun alerji yaptığını söylediğim halde. Geçmeyen konak, nefes almada hırıltı, aşırı gaz, yüzde kızarıklık bunlar hep alerji belirtisiydi söyledim ama adam sadece 6 aylık olmadan ek gıda verme dedi başka bir şey demeden gönderdi. Anne sütüyle besleniyor benim ne yememem lazım ne yapmam lazım bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyorum.