ipekkizimm bluekoala bizimkinin de 2 disi cikti hatta ciktiktan sonra gece daha cok kalkmaya basladi demek agridan degil guven duygusundan🤔 cok dogru cunku ac olmadigina eminim sadece agzinda istiyo memeyi o yuzden uyaniyo zaten bi 5 saniye sonra uyuyo😊 ben de 1 yas gibi dusunuyorum siz nasil besik kullaniyorsubuz
Nesizade ipekkizimm 5 saniye sonra uyuyo yarım saat sonra tekrar meme istiyo 😅ben böyle anlatınca bana doymuyordur diyorlar 😅
ipekkizimm minikbirbal bu zamana kadar deli yatan ben dogdugundan beri yanimda yatiyo put gibi yattim kalktim tek kisilik yatakta yattik hatta bi sure dusununce iyi cesaretmis gercekten. ic gudusel sanirim hic bi kaza yasamadik cok sukur 😊
minikbirbal ipekkizimm çok şükür 😅 dediğiniz gibi iç güdüsel olarak yattığım gibi kalkardım belki ama hiç cesaret edemedim. Emzirirken kaç defa kolumun uykuya dalıp düştüğünü sayamadım bebek bakmak zor zanaat😅
Birponciginanasi ipekkizimm oğlum 6 aylıkken ayırdım odasını 10 aya kadar kendi odasına uyudu kirada olduğum için her odayı isitamadigim için yatağını yanıma aldım şimdi bizimle uyuyo Nisan Sonu gibi tekrar ayırmayı düşünüyorum
esra-ediz ipekkizimm bizimde 7 aylık oglumuz, suan yatak odasında yanmzda besikte yatyıor ama bende ayırmayı düşnüyorm. cunku o uyancak diye hiç hareket edemiyorum:((( nasıl yapsam bilemedim. eşimde 1 yasına kadar dursun diyor:(
ipekkizimm esra-ediz 1 yas gibi ben de oda ayirmayi dusunuyorum simdilik yatagi ayirsam yeter😊 anne yani besik mi kullaniyorsunuz
Hicretelzem ipekkizimm doğduğundan beri kendi beşiğinde yatar 3.5 aylıkken odasını ayırdım. Odalar bitişik kamerayı takıp gece takibini yapıyorum
anna ipekkizimm Ben hep ayrı yatırdım, anne yani beşikte. Sadece bazen gündüz bizim yatakta beraber uyurduk. Şimdi gündüz uykular onun odasında yapacagiz, baharda da geceler orda yatırmaya başlayacağım. 6 aylık olacak o zaman.
Erencinarinannesi ipekkizimm doğduğu günden beri kendi park yatağında uyuyor çok nadirdir yanıma aldığım
Canom343 ipekkizimm doğduğundan beri ayrı kendi beşiğinde yatıyor cnm. Şuan 6 aylık aynı şekilde beşikte uyuyor
Meva_ ipekkizimm 5 aylık yatağın yanında beşiği onda yatiyr. Uyuyunca koyuyrm yada direk beşiğinde uyuyr