ipekkizimm canım benim kızım hiç yanında yatırmadım doğduğu gününden beri beşiğinde. Ilk 2 ay sepet beşiğindeydi, şuan 6 aylık park besikte yatıyor. Benim eşimde vardiyalı çalışıyor mesela 1 hafta gececi genede yanima almıyorum canım. Ama malesef benim kızım emmiyor belki emse yanima alır miydim dicem ama ilk 2 ay emmişti emzirip hemen beşiğine gero koyuyorum belki senin için zor olucak ama ilerde rahat edeceksin. Bence artık ayırmaya başka ilerde çok daha zor olur 🤗