umutefe2020 inşallah tez zamanda sıfırlanır degerlenırız cok zor bır süreç bende gecırdım mol gebelıkten şüphelendılerdı doktorlar kürtaj oldum 3 gun hastande yattım 3 gunluk ilac kullandıydım degerler düşmeye başladı eve çıkartılar sıfırlana kadar 2 gunde bı kan verdım 1 ayda sıfırlanmıştı benım degerlerım pataloji vermışler doktorlar normal gebeklık cıkmıştı sonucumda bende 1 düşük 1 kurtaj oğlumdan önce geçırdım 2kurtajda kızımdan önce gecirdım şimdi 7 yaşında oğlum var 4 aylıkta kızım var Allah herkese sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasıp etsın