Purely dış gebelik mi oluyor bu anlamadım, hiç bilgim olmadığı için soruyorum, doktor iki günde bir kan ver değerine bakılsın eğer düşüyorsa sıkıntı yok düşüktür eğer düşmüyorsa dış gebeliktir 10 gün hastanede yatman gerekiyor dedi neden dedim ilaç veriyorlarmış takip altında kalman gerekiyor dedi