Haticeikrairem yaa kıyamam, benimkinin vucudu ayakları kollar berbat, kupkuru kıpkırmızı, tırnağı geliyor bazı yerlere kanıyor. Alerji uzmanına götürcez çarşamba. Cildiye çare olmadı, kullandım kortizonlu kremleri. Alerjik bebekler cok zor. Ek gıdaya başlıyacagız, doktor onu verme bunu verme, öyle çok şey saydı ki, verilecek sadece havuç ve patates, daha sonra pirinç, muzuda denersin dedi. Neyse daha bir ay var ek gıdaya da, ama düşündükçe kötü oluyorum.