bukiibukii birde kızarıklık halinde seyderiyor gün gün değişiyor. yediğiniz şeyler alerjide yapıyor olabilir, bi 10-15 gün süt ve süt ürünleride tüketmeyin dedi doktorumuz.tereyağı dahil kızlar bilginiz olsun.
mustelanın stelatopia diye bir kremi var onu kullanıyoruz.bol bol nemlendirme yapacagız. bir de makat temizliğinde ben çok korkuyorum silerken filan zarar veririm diye korkuyorum. her kontrole gittiğimizde doktor özellikle söylüyor altını açıtıpında günde bir kere ayır, yapışık kalmasın diyor. bugün biraz yapışmış dedi, kız bebek anneleri bana biraz bilgi verebilirmisniz.naıl yapıyosınuz