ABetul çocuk doktorum önemli olan üsttem çıkartması olabildiğince gazını üstten çıkartmaya çalışın o zaman rahat eder demişti emzirirken uyuyakalırsa üstten çıkartamıyorum ama diğer türlü her emzirmeden sonra 1kerede olsa üstten gaz çıkartmaya çalışıyorum. Bazen omzumda evde dolaşırken çıkartıyo dene istersen ya da yüz üstü yatırıp deneyebilirsin