Ozoss bnm kızımda suan da 1 aylik ve bir haftadir duzenli kullaniyorum damlasını.Faydasını gördümm.Kizim ustten degilde alttan daha cok gazini cikariyor.sizde de boyle mi acaba.10 dakka kadar ugrasuyorum ama agizdan gaz cikartmiyor bazen.kusma v.b. olmuyor.
Birde hic ara vermeden mi kullandiniz. Ne zamana kadar kullanmak gerekir yan etkisi olur mu bilginiz varsa paylasirsaniz cok sevinirim.