Retina Bubu iç bantları açıyomusunuz bi üst deneyin bi belki fark eder bazen bezlerin küçük paketleri olmalı diyorum deneme boyu olarak
Rengin Bubu pahalı ama pişik yapmıyor benim için önemli olan bu aslında. Kendimizden kısıp ona harcıyoruz 😊
Yesimgulcakir Bubu baby Me canım baya iyi neredeyse tüm markaları kullandım ben çözümü bu markada buldum hem fiyatı uygun hem pişik yapmıyor hemde sızdırma yapmıyor
Annesininprensesi Bubu bende molfix kullanıyorum bi kere bol bağlamıştım benim de öyle oldu yoksa hic sızdırmıyor değişmeyi düşündüm biraz kalın diye ama değişmedim şu ana kadar hiç sızdırmadı
pnr01 Onursevdaaslan sofia bez kadar iğrenç bir bez yok en adi ürünlerle yapilmiş hişir hişir nasil memnun kaldiniz şoklardayim😱
Esra___ Bubu Benim oğlum da 5300dü 2 aylık kontrolde şuan 78 günlük 94lü paket aldım bitince duruma göre değiştirmeyi düşünüyorum istersen bir boy büyüğüne geç