Onursevdaaslan Bubu aynı durum bizde de vardı en sonunda sofiayı denedim çok memnun kaldım A101 in ürünü 2 Aydan beri kullanıyorum hiç sızdırmadı
pnr01 Onursevdaaslan sofia bez kadar iğrenç bir bez yok en adi ürünlerle yapilmiş hişir hişir nasil memnun kaldiniz şoklardayim😱
yamanim Bubu ben de canbebe kullaniyorum. memnunum. baglam sekli de onmeli. bazen ben de farketmeden biraz asagidan bagliyorum o zaman sizdiriyor. ama dikkatli baglarsan sorun olmayacaktir.
Bubu yamanim özellijle baltö inanın yanlş mı baglıyorum diye yok ya cok sulu kakası yada bseyi yanlışş yaporm
EsraPoyraz Bubu benim oğlum şuan 6 aylık ve doğduğundan beri sleepy kullandımhiç değiştirmedim bezini ve hiç sızdırmadı ve taşırmadı şuan 4 buçuk numara bezini kullanıyorum ve çokta memnunum
Bkya Bubu sleepynin çırtçırtları kendi kendine söküldü oğlumda minnies de sızdırdı hep prima bir boyunca gecmeyen pişik yaptı desitin kremle canbebeyi kullanıyorum belki onda pişirir ama krem engelliyo bilmiyorum
Retina Bubu kaç kilo ve hangi numara kullanıyorsunuz bezde bende slpeey kullandım hiç sızdırma yaşamadım 8 aylık şu an.bi üst numara denediniz mi ben 7-14 kg kulllanıyorum kızım 9 kg
deletedmom19 Badeninannesi 👍🏻Bunuda denicem bir türlü geçmiyordu ön yıkama yapmadım için kaldı sanırım 3 çocuk kocaman ev yetişemiyorum
Rengin Bubu prima kesinlikle 👍🏻 5 aydın kullanıyorum sadece 1 kere sızdırdı onda da ben gevşek bağlamışım. Premıum care ya da aktif Bebek ikisi de çok güzel
Bubu deletedmom19 önce akıtıyorm lavaboda sonra beyaz kalıp sabunu rendeliyorm lekenin üstüne sonra makineye atıyorm toz sabunla yıkıyorm 😂😂😂 pesişanlık
Esra___ Bubu Benim oğlum da 5300dü 2 aylık kontrolde şuan 78 günlük 94lü paket aldım bitince duruma göre değiştirmeyi düşünüyorum istersen bir boy büyüğüne geç
Dorukcumunannesi Bubu kesinkle premiumcare,ama baglamakda onemli,baglamada hata yapiyor olablrmisiniz