Vanilya 30 derece narin de yıkadım ben . Sıvı deterjanla yıkamak gerekiyor önemli bu. Toz deterjanlar yunde durulanmiyormus. Ben ecos3 le yıkadım. Gelirken bir kart yollamışlar 24 dereceye göre içine sıfır kollu veya uzun kollu zıbın giydirin yazıyor. Altta pijama gerekmiyor yazıyor. Ben uzun kollu body giydirdim evin derecesi de 25 idi . Ayaklarına çorap giydirmedim gece hep baktım sicacikti. Ama ayak bilekleri soğuktu. Ama kalktığında tulumu çıkardım bacakları da sıcaktı.