Rabiad1 bnm evim 24 derece , e ebebekten 1,5 tg değerinde uyku tulumu aldım içine henüz bşy giydirmedim üşümüyor sıcacık vücüdu, burnu.. üşüyüp üşümediğinü burnundan anlarsınız, terlemeside enseden.. sizinde bebeğinizin üşüdüğünü sanmıyorum, bebeklerin dolaşımı bizden cok daha hızlıdır, kalın giydirmenin bi anlamı yok.. uzmanlarda 22-24 derece öneriyor zaten oda ısısını.