Edahuma canım öncelikle geçmis olsun ben yeni korona virüs geçiren biri olarak endişe etme senede varsa bebeğindede vardır aynı senin endişeni bende yaşadım tahmin edebilirim eğer emziriyorsan devam et sakın bırakma yemene içmene dikkat et c vitamini. Bol sıvı tüket bebeğini genel durumunda değişiklik yoksa sıkıntı yapma ben hafif atlattım doktorun bana dedi bebeklerde büyük bir sıkıntı yaşanmadı sadece bronşit. Gibi en az olmuş en önemlisi bebeğini takip et genel durum dışında değişiklik falan o zamana götür doktora canım Allahın izniyle geçer inşallah