Edahuma bencr test yaptırın. Aynı şey benim de başıma geldi, annemle babam pozitif çıktı ve bebeğime bakmaya gelmişlerdi bizde kaldılar falan. Gelip test yapar mısınız küçük bebeğim var ona göre ekstra önlem alırım maskemi çıkarmam hiç evde dedim. Önce eve gelip yapmıyoruz siz hastaneye gidin dediler, sonra da artık yapmaya başladık temaslı kişilere deyip eve gelio test yaptılar. Negatif çıktım rahatladım. En azından bilirseniz önleminizi alırsınız maskeli emzirirsiniz