UraSsmom Pogaca_yanaklimm 7 aylık canım. Yani sıkı giyiniyor zaten ayakkabısı var kot giydiriyorum altına da bişey giyiyo haliyle üşümüyo, tek sorunum arabaya binince montu çıkarmam lazım hani yoksa bebek arabasıyla olsa sadece diğeri daha rahat