İyi geceler anneler bir konuda fikrinizi almak istiyorum…Malum havalar iyiden iyiye soğudu 6 aylık oğlum için mont seçiminde çok kararsız kaldım virüsten dolayı dışarıya çıkamasakta aşıya doktora vs.gitmek için gerekli olduğunu düşünüyorum normal mont mu seçmeliyim yoksa astronot mont mu hangisi kullanış açısından daha kolay olur sizlerin seçimi nasıl oldu ve dışarıya çıkarken minikleri nasıl giydiriyosunuz?lütfen bu konuda bilgilerinizi benimle paylaşırmısınız😊