Ek-istanbul Ihlamur1 kalmaz kalmaz kendinede hep benim sütüm var de inan daha iyi olacak. Sağlıkla buyurun inşallah
Ihlamur1 Aslmra80 Aynı ben de öyle yaptım çok vermedim mamayı o yüzden bıraktı sanırım şu an sadece emzirmeyi düşünüyorum inşallah sütüm yeterli olur hepimiz de sağlıkla büyütürüz inşallah
Ek-istanbul Ihlamur1 tabiki yeter sıkınca süt gelmese bile çektikçe geliyor yumusak memede daha çok süt oluyor ve git gide çoğalacakk bizzat yaşadım ondan ısrar ediyorum
Aslmra80 Ihlamur1 hiç öyle düşünme sütüm var de hep birde pekmez helva ve rezene çayı aşırı süt yapıyor bol bol tüket inşallah anne sütü alır yavrucuğun
Ihlamur1 Ceya Evet bebeğimiz için en iyisini düşünüp yapıyoruz inşallah sağlıkla büyürler ben de öyle düşünüyorum yatma konusunu uyuyunca beşiğine yatırıyorum öyle alışması lazım
Fadimeelif Ihlamur1 Canım bebeğim de hem mama hem de emziriyorum doğduğundan beri frisolac gold mama kullanıyorum kilo alımı çok iyi Bebek’te seviyor doktor önermişti markayı kullanmak istersen sadece ebebekte var ama
Ihlamur1 Fadimeelif Ben vazgeçtim mamadan inşallah iyi olur böyle çok ikilemde kalmıştım üzülüyordum şu an iyi gibi teşekkür ederim size de bebişlerimiz sağlıkla büyüsün inşallah
Ihlamur1 Ek-istanbul Ek-istanbul Evet sıkınca da geliyor bende tam dolu olduğu zaman doğrudur tecrübe daha başka tabi tekrar teşekkür ederim iyi moral oldu bana çok üzülmüştüm