Ihlamur1 niye tek başına sütünüz doyurmasin ki on yargılı yaklaşmayın ve sutunuzu arttirma cabasinda olun, bende mama verdim ama benim sutum azdi. İnstagramda emzirme.danismani diye bi kadin var cok yardımcı oluyor üstelik sorduğunuz biseye donus yapiyor. Sadece emziren annelerin sutu yetiyorsa sizinde yeter, yetmez düşüncesinde olursaniz azalir. Kendinize ve sutunuze güvenin 🌼🌼 ben bebelac gold kullaniyorm memnunum, gaz yada kabızlık yapmadi