Doğru yada yanlış bilmiyorum ama bebeğim 4 ay 29 günlük meme-mama- ek gıda şeklindeyiz yaklaşık 1 aydır tadımlık olarak herşeyden veriyorum çorba , kabak yemeklerinden , yoğurt ve çok şükür bir sıkıntıı olmadı 4 aylık aşımıza gittiğimizde ebe’mize sordum ve bir sakınca görmedi. Ne kadar geç başlarsa ek gıdaya o kadar zorlanıyorsun ilerleyen zamanlar da . Hele ki püre olayı bebeklerimizi takip ederek verebiliriz direk püreye alıştığında katı gıdalarda zorlanıyorlar. Mesela armut verdiğimde tutup öyle yediriyorum kemirerek bitiriyor. Bebeğinizi tanıyan sizsiniz gözlemleyerek hareket edebilirsiniz.