Ktac başın saolsun canım benım mekanı cennet olsun inşallah 🙏 4ay 16gunluguz bizde meme +meme seklınde ilerliyorum gunduz lerı sadece 3 4dk geceleri ise emiyor oglum mama vermek zorunda kaldım kılo alımı yavas diye bnde dusnuyorum hep gece kasık mamalarından biberona olacak sekılde yapıp versemmı ki dıorum yogurt tan baslasammı diyorum blmıorm bnde bekleyim burda annelerimiz neler dıyecekler