Momkids yıkanmayı doğduğundan beri çok seviyor masallah .2.ayında banyodan çıkınca ağlamak gibi bi huyu var di, onuda 3.ayın sonuna doğru bıraktı .her gün yıkıyordum. Kışın seyrek yıkanınca unutur ağlar diyordum ama hala çok seviyor .hatta bazen durmadiginda banyoya götürüp, küvetine fileyi takip yatırıyorum. Banyo yapacağını sanıp seviniyor 🤣 7 ayligiz bu arada