Eğer kotuyseniz ve ilerleyecek gibi olacaksa lutfen olaclari kullann. Ben 3 gun kullandm ve sayisiz doktora sordum kimi kullanp da emzirmemi kimisi hic emzirmemem gerektigini soyledi. Benm bebegim de covid oldugu icin kullandm ama sadece 3 gun
Cok sukur beni kendime getirdi. Bebegime de hiic birsey olmadi..emzirmek zorundaydım çünkü mama.kabul etmedi her yolu denedik. Bir am once atlatip bebeginizle ilgilenmeniz icin kullanin. Burdailacla emziren çok anne oldu. Kafamiza gore degil doktor goruslerine gore tabiki