HHatice birkaç gün önce bende bununla ilgili bir post açmıştım. Aynı durum bende de var dökülüyor diye saçımı topluyorum, topladığım için daha da çok dökülüyor 🤦🏻♀️Doktora gittim kan sonuçlarını bekliyorum ama moralim yerlerde yani. İlk 2 ay dökülmeyince sevinmiştim bildiğin sevincim içimde patladı😖