HHatice Doktorum; gayet normal olduğunu, doğumdan sonra eski haline dönmeye çalışan hormonların insan üzerinde böyle etkiler bırakabileceğini bir süreden sonra kendi kendine duracağını söyledi. 1 sene oldu doğum yapalı baya azaldı, sarımsak içerikli şampuan kullanıyorum onu tavsiye ederim hem dökülmesine engel oluyor hemde çıkmasına yardımcı oluyor hemde kokusu hiç sarımsak içerikli olduğunu belli etmiyor.