Balkizlarim Peris_h öyle zaten öyledir değil sakinim ama anlatmaya çalışıyorum hala ısrar ediyosun bide sakin ol diyosun yarrabbim ya sana bence 🙏👍😅
Peris_h Balkizlarim bacım bi post patlat ta gene belki stresini alir😂🤣 biseyi ısrar ettiğimde yok 3 çocuktan aklın gidip geliyo sanırım 😄
Gorkeminannesiii Aylingksu benim oluşumdada olmuştu hastanedeki hemşire masaj yap ovala geçer dedi bende nazikçe 3 gün falan ovaladim geçti çok şükür annenin süt hormonlari bebeğe geçtiği için sisermis 😊
Aaskoglumm Deletedmom414 anladım bugüne kadr duymadım böyle birşey o yüzden gerçi duysamda doktora götürmeden rahat edemezdim başıma gelse biraz pimpirikliyim bu tarz konularda
3children1mom Aylingksu Doktorluk bisey yok cnm yenidoğan bebeklerde süt birikmesi olur 15 bilemedin 1 aya kalmaz geçer
vebebek Aylingksu normal demişti doktor, emzirmeye bağlı ona da hormonlar geçiyor ama 1 ayda geçmişti bizim, ellememek lazım, eskiler masaj yapın diyor çok yanlış, dağıtmamak lazım, kendiliğinden geçiyor
gozdesh Aylingksu normal, benim bebeğimde de oldu hatta hafif kızarıklık vardı. Doktorum sakın ovalama dokunma o kendi kendine inicek dedi. Ciddi bi durum değil hemen hemen çoğu bebekte olur. Ovalamak çok yanlış.
mirayilknurtolga Aylingksu onlarda hormonal açıdan süt biriktirirmiş. Eskiler bebeklerin göğüslerini ovarmış ancak çok doğru bilinen bir yanlışmış, doktorumuz kesinlikle ellemeyin, kendiliğinden geçecek demişti. Ama siz yinede bir kontrol ettirin🌼👍
F-Betul Aylingksu Doktorumuz bize göğüslerini kesinlikle ellemeyin demişti ama biz ne desek sıkıntı olabilir belki farklı bir durumdur mutlaka doktora danışın.