Aylingksu Kızlar yenidoğan bebekte gögüs şişliği önemli bi durum mudur normal midir bilgisi olan var mı şimdiden teşekkürler
Aliferman Aylingksu bebeklerde de süt birikiyor sismesin diye her gün göğüsler ini ovardik ama ağrı yapar ve hastane de yatmaya kadar yol açar maalesef açık doktoru gidin
nhr Aylingksu benim bebegimde de oldu aynisi doktoruna sordum ellemeyin masaj yapmayin dokunmayin enfeksiyon kapmasin dedi annede yukselen hormonlar bebege de geciyor 2 hafta takip edin 2 hafta icinde duzelmezse gelin dedi benim bebegimdr 2 hafta icinde normale dondu
Hks_34 Ben bebeklerde süt birikir ovala derlerdi yavaşça masaj yapar gibi diye biliyorum ama baktınız geçmiyor bi doktora gidin ☺️
Peris_h Balkizlarim yanlız ben ovalamaktan bahsetmedim {tabiki tehlikeli} bem sizin ciddi mesele demenize takıldım çünkü her bebekte olan normal bi durum
Aaskoglumm Peris_h her bebekte olan bir durum degil benim oğlumda ve yegenlerimde olmadı normal olup olmadına doktor karar versin bence
Balkizlarim Peris_h yani ellemeyin tehlikeli demek istedim arkadaşım ciddi bı mesele evet ellleyince tehlikelerini gördük anlatabildimi arkadaşım bu yüzden hassas bir konu ….
Deletedmom414 Aaskoglumm her bebekte olmayabilir ama normal bi durum. Drlar ellenmemesini kendiliğinden geçeceğini söylüyor
Silan Normal benim bebeğimde de vardı annem hafif masaj uap demişti doktor elleme geçer dedi 1 2 hafta içinde geçti benim bebeğimin 2 memesixd taş gibi şişmişti ama geçiyor merak etme
Erdaleymen Aylingksu bebeğim yeni doğduğunda kontrolde doktor kendisi bu zamanlarda göğüs şişliği olur normaldir sakın ellemeyin kendi kendine geçecektir demişti öyle de oldu
Balkizlarim Peris_h öyle zaten öyledir değil sakinim ama anlatmaya çalışıyorum hala ısrar ediyosun bide sakin ol diyosun yarrabbim ya sana bence 🙏👍😅
Aaskoglumm Deletedmom414 anladım bugüne kadr duymadım böyle birşey o yüzden gerçi duysamda doktora götürmeden rahat edemezdim başıma gelse biraz pimpirikliyim bu tarz konularda