Yavuzuannesi2012 [silindi] canım normal yoğurtla aynı ben yaptım. Kıvamı falan da çok güzel oldu. Ekşili falan yok merak etme
bariskus [silindi] ben yaptım geçenlerde. Normal yoğurttan daha tatlı oluyor ama kıvamı daha akışkan. Yani yani kaşık kaşık olmadı öyle belki de ben yapamadım bilmiyorum.
[silindi] Yavuzuannesi2012 çok sevindim canım ne kadar koymam gerekiyor mayayı normal yoğurt mantığında mi ayarliyayim