Benim oğlumda şuan 2 yaşında ve 2 yaşına kadar benimde korkularım vardı kelime haznesi çok sınırlıydı cümle kuramıyordu ama kısa bir süre ortamımız değişti ve kalabalıkla iç içe oldu bi dönem ve sadece 2 hafta içinde 2-3 kelimeli cümleler kurmaya başladı ve şuan gayet iyi diyalog kurabiliyor. Çocuklarla birebir konuşmak çok önemli sizi anlamayacağını düşünseniz bile diyalog kurmaktan vazgeçmeyin.