SelmaYakup her çocuk farklıdır öncelikle.benim çocuklarım bile birbirinden farklı düşünün kızım 18 aylıkken _Anne bak kuş , Baba isse ditti diyodu.gunlüğüme kaydetmişim.
oğlum suan 18 aylık ikli kelimeleri çok az
anne kalk / anne su / baba gel ( geldi demk istiyo) ablasına bebe gel dıyo:) aslan gitti/ inek möö / tek kelimeleri de mama kaka çiss bıcı bıcı su ekek(ekmek) pitap ( kıtap) çoğu hayvanı tanıyo çıkardıgı sesleri taklit edebiliyo.