KahramanAnne emzirdikten sonra yapıştırın idrar tahlili için verilen torbayı. İyice kurulayın öncesinde pipisinin etrafını krem sürmeyin. Çok kucağınıza almayın bezi de biraz gevşek tutun. İlk 45 dk içinde yaparlar çişlerini genelde. Biz de çok uğraşmıştık en son bir yerde böyle önerildiğini okumuştum ve başarılı olmuştuk. 5-10 ml kadar toplasanız yeter zaten. Emzirdikten sonra yapıştırıp pusetle hava aldırmaya falan çıkarırsanız hareketsiz kalır ve belki o sırada toplayabilirsiniz idrarı. 45dk içinde laboratuvara teslim etmeniz gerekiyor. Zor oluyor cidden. Kolay gelsin ☺️