Kızlar 3 buçuk aylık oğlum var idrar tahlili için gittik doktor isteğiyle çişini bir türlü yapmadı saatlerce bekledik inat etti yapmamakta eve gelmek zorunda kaldık çişini şimdi yaptı poliklinikler kapattı bu çişi birkaç saat bekletip akşam acil de test yaptırtsak idrarda bir sorun olur mu beklediği için