Dorukkusunannesi Kızlar merhaba bebisleri bu havalarda dışarı çıkarıyormusunuz hava soguk virüs var evet ama çok havasız kaldik söyle yarım saat 45 dk gezdirmek istiyorum ama hasta olur diye de korkuyorum
Nadireyamac Dorukkusunannesi Güzelce giydirin,şapkasını takın,battaniyeye sarın aman terlemesin çok dikkat edin.
Berenkoo Dorukkusunannesi bizde 2 aylığız hiç çıkmadık sadece 3 kere hastaneye gittik koskoca 2 ayda çok bunaldım ama biraz daha çıkartmayı düşünmüyorum 😊
Gizemsydr Dorukkusunannesi valla korkudan bende hiç cikaramadim ortalık virus kaynıyor riske girmek istemiyorum
Deletedmom4018 Dorukkusunannesi rica ederim canim kimsenin olmadığı yerlerde güneşte gezdir dikkatli ol ama temiz havaya ihtiyaclari var
Asssli Kozmonot tulum giydiriyorum üzerinede battaniyeyle çıkartıyorum arada. yani anneme veya sağlık ocağına gidiyorum daha çok yürüyüş için 1 kere çıktık sadece
Kayram2808 Dorukkusunannesi dışarı çıkarıyoruz bnde maske ver bebegimde yok kucamda yüzünü kendime ceviriyorum etrafı göremeyince agliyo tedbirsiz gibi oluyo bende anlamadım ne yapmam gerektiğini sürekli ev ev ev
Dorukkusunannesi Kayram2808 evdede insan bunalıyor artik sikildik bi yarım saat da olsa iyi geliyor insana
TinkyWinky Dorukkusunannesi Bir İsveç atasözü der ki :Kötü hava yoktur yanlış kıyafet vardır .Bunu duyduğumdan beri fırsat buldukça az da olsa hava aldırmaya çıkarıyorum 4 aylığız
ipekkizimm Dorukkusunannesi sarıp sarmalayın çıkabildiğiniz kadar çıkın zaten önümüz kış, temiz hava almak bizim gibi bebeklerin de ihtiyacı 😊
edsn1 Dorukkusunannesi benim bebeğim de iki aylık hiç çıkmadık sağlık ocağına götürdğm hasta oldu 3 gün çok ağır geçti büyük ihtimalle Corona atlattı 😢 o yüzden hiçbir yere çıkarmak gelmiyor içimden ama bi hava alsın istiyorum aslında alması da lazım