Princessmother benim kızım 1 aylık olmak üzereyken konak başlamıştı kafasında, doktor kontrolünde önemli değil kendiliğinden geçer, istersen duştan yarım saat önce zeytinyağı sürüp beklet, duştan sonra ters tarafa doğru tara demişti, bir kere yaptım, hem saçı yağlı kaldı, hem hepsi çıkmadı, hem de çıkanlar minik minik parça oldu temizlenmedi. Ben de geçer diye yapmadım bir daha. 4 aylık oldu kızım, bu ay farklı bir doktora gittik, o da mustelanın yenidoğan için köpük şampuanı var, onu kullan geçiriyor, ben kendi çocuğumda kullandım dedi. Internette de yorumlara baktım çoğunluk konağı geçirdiğine dair yorum yapmış. Ben de indirim olacak mı diye bekliyorum, yarın sipariş vereceğim inşallah. Sizin de aklınızda olsun